Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים לכל הארץ
עזרה מקצועית
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    עיצוב והקמת גינות 

    במידה וגם אתם התעניינתם בתחום עיצוב והקמת גינות, הרי שהגעתם למקום הנכון! משתלת דורון לגן פותחת את שעריה ומזמינה אתכם להיחשף לעולם שלם של צמחייה מכל הסוגים, נדירה ונפוצה כאחד. המשתלה שלנו תשמח לעמוד לשירותכם בכל, ובמסגרת עבודתה גם לסייע במתן ייעוץ מקצועי בנוגע לבחירת הצמחים הנכונים לכם, זאת גם במיקום המומלץ לשתילה שלהם והטיפוח של הצמחייה מעתה והלאה.

    דגשים חשובים בעת עיצוב והקמת גינות

    בשלב הראשון חשוב יהיה לציין כי עיצוב והקמת גינות הינה משימה במהלכה כדאי יהיה להתייעץ עם המקצוענים. זאת על מנת להבטיח כי אנשי המקצוע אשר מכירים את הצמחים ואת תנאי השטח יהיו אלו אשר ישלימו את התהליך בצורה מדויקת ושקולה. עיצוב גינות יתמקד במספר גורמים:

    • הטעם האישי שלכם – זה יחליט על המוטיב הכללי של הגינה. בין אם אתם מעדיפים צמחים מטפסים או שיחים קטנים וצבעוניים שפורחים לכל אורך השנה, או אולי אפילו עצי פרי עשירים ורעננים.
    • גודל השטח שעומד לרשותכם – עיצוב הגינה חייב לקחת בחשבון את גודל השטח שעומד לרשותו. כך ניתן יהיה ליצור את העיצוב המדויק מבלי שאתם תאלצו להתמודד עם גינה עמוסה מידי או כזו שאינה מתוכננת בצורה נכונה ומותירה שטחים ריקים בפינות נבחרות.
    • תנאי השטח, הקרקע והתאורה – נקודה זו הינה משמעותית, מפני שתכריע אילו צמחים יוכלו לשרוד בצורה הטובה ביותר בגינה שלכם.
    • ייעוד הגינה – שקלו היטב את ייעוד הגינה, האם הוא אזור משחק לילדים? האם כולל פינת ישיבה? או שמא הוא משלב בתוכו פינת ירק? הגדרה של ייעוד הגינה תסייע ליצירתו של עיצוב גינה שעונה בצורה מדויקת על הצרכים שלכם.

    עיצוב והקמת גינות 

    עיצוב והקמת גינות על ידי אנשי המקצוע המובילים

    תכנון עיצוב גינה הינה משימה מורכבת, אז כזו אשר אינה זרה למשתלת דורון לגן. כך שבמידה ואתם רוצים להעניק לגינה שלכם את המראה המרשים והנוח ביותר, זה אשר יתחשב בפינת הישיבה, אך גם ישאיר מקום לשיחים ופרחים צבעוניים, הרי שמוטב יהיה ליצור קשר עם חברתנו והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע ביצירת התכנון הנכון ביותר בעבורכם.

     

    השאירו פרטים ליצירת קשר!

      משלוח לכל חלקי הארץ!

      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי