Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
משלוחים לכל הארץ
עזרה מקצועית
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    צמחי נוי לגינה 

    משתלת דורון לגן שמחה לעמוד לרשותכם ולסייע בבחירת צמחי נוי לגינה, זאת לצד עצי נוי ופרי, צמחים מטפסים, פרחים, שיחים ועוד… המשתלה מתמחה זה למעלה מ- 15 שנים בתחום בייצור ושיווק של צמחים מכל הסוגים אשר יכולים להתאים באופן מושלם לגינה שלכם. חברתנו מעמידה לרשותכם גם מגוון רחב של מוצרים נלווים לגינה אשר כוללים בין היתר גם תערובת שתילה, קומפוסט, חלוקי נחל ועוד… כל צרכי הגינה שלכם יכולים לקבל את המענה המתאים להם ביותר מידיהם של העובדים המקצועיים שלנו. צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל.

    השיקולים החשובים בעת בחירת צמחי נוי לגינה

    הוספתם של צמחי נוי לגינה יכולה להיות תוספת מבורכת שתשדרג את המראה של החצר שלכם. אך בעת בחירה לא נכונה, אתם עלולים למצוא את עצמכם אובדי עצות עם צמחייה שיוצאת משליטה בעוד אתם פשוט לא מצליחים להבין מה הדרך היעילה ביותר לטפל בבעיה. על מנת לשמור על גינה מסודרת, קחו בחשבון את הנקודות הבאות:

    • הגדרת ייעוד גינה – חשוב יהיה להגדיר מה אתם רוצים להפיק מהגינה? האם היא שטח משחק או פינת ישיבה? הגדרה מדויקת תכוון אתכם אל צמחי הנוי המתאימים ותגדיר את האזורים בהם תשתלו את הצמחים הנבחרים.
    • התאמה לגודל – ככל שהגינה שלכם גדולה יותר, ניתן יהיה “לשחק” יותר בבחינת העיצוב שלה. אך בשעה שמדובר על גינה קטנה יחסית, חשוב להימנע מעומס של צמחי נוי שונים, זאת על מנת להימנע מתחושה של מחנק.
    • התאמה לתנאים בשטח – התנאים כוללים את סוג הקרקע, רמת החשיפה לשמש ואפילו תנאי מזג האוויר השונים ששוררים באזור לכל אורך השנה.

    צמחי נוי לגינה 

    צמחי נוי לגינה  – תוספת מיוחדת לגינה שלכם

    משתלת דורון לגן שמחה להעמיד את שירותה בפניכם ותספק גם את הייעוץ המקצועי ביותר בתחום בעת הצורך. הצוות המקצועי שלנו ידריך אתכם בנוגע לצמחים השונים שבחרתם ויספק המלצות לגבי תחזוקה וטיפוח יעיל ונוח שלהם. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד גם לשירותכם.

    השאירו פרטים ליצירת קשר!

      משלוח לכל חלקי הארץ!

      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי